Nog meer beauty-weetjes… Alles over MGC Derma

Huidverzorging

Een nieuw cosmeticamerk met een prachtig resultaat

MGC Derma is een nieuw cosmeticamerk en staat synoniem voor pure en luxueuze beauty en huidverzorging innovatie. In het buitenland besteden veel beauty experts reeds veel aandacht aan het merk. Nu zijn de producten van MGC Derma ook in Nederland verkrijgbaar.

Het merk is ontwikkeld door experts op het gebied van natuurlijke huidverzorging. MGC Derma  biedt een volledige gezichtsverzorgingslijn met uitsluitend topingrediënten zoals hyaluronzuur, blauwe lotus, retinol, vitamine C en E, groene thee en druivenpitolie. Daarnaast heeft MGC Derma aan al haar producten CBD toegevoegd, de nieuwste trend in de beauty-industrie. CBD is een krachtige antioxidant, die kalmerend en ontstekingsremmend werkt. Samen met de andere ingrediënten zorgt dit voor een voedende verzorging van de huid die celbeschadiging op natuurlijke wijze kan voorkomen, verminderen en herstellen. De MGC Derma producten doen wonderen voor fijne lijntjes en rimpels. Daarnaast zijn ze allemaal vegan friendly en dierproefvrij. Niet voor niets is de nachtcrème in 2018 bekroond met de Mirror Notebook Beauty Award en won het merk meerdere beauty awards.

MGC Derma is een luxueus, high-end skincare merk dat bekend staat om het gebruik van hoogwaardige kwaliteit ingrediënten in hun producten. Het merk komt van origine uit Australië en is ontwikkeld door MGC pharmaceuticals in samenwerking met Dr. Burstein Cosmetics. De producten worden geproduceerd in Europa.

MGC Derma bestaat sinds 2017 en heeft al drie prestigieuze beauty awards in de wacht gesleept: de Notebook Beauty Awards van 2018, de Beauty Shortlist Awards van 2019 en de UK Attracta Beauty Awards 2019.

MGC Derma heeft haar unieke en gepatenteerde CBD ingrediënt toegevoegd aan het gehele assortiment. Dit ingrediënt is momenteel een hot item bij beauty experts.De producten van MGC Derma ondersteunen het natuurlijk lichaamseigen vermogen tot herstel- en verjonging van de huid.

Beauty experts zijn razend enthousiast en de lancering in 2018 in de UK heeft geweldige reviews en veel publiciteit opgeleverd. Het product is daar opgenomen in het assortiment van Harvey Nicols warenhuis.

Marieke Hagesteijn

Marieke Hagesteijn

Altijd druk met een hecht, werkend en sportief gezin. Zeer geïnteresseerd in alles op het gebied van sport, voeding, gezondheid en koken. Een combinatie waarbij het ene het andere aanvult! Daarnaast ook fashionista, houd van de mooie dingen in het leven. Motto: Geniet van elke dag!
Marieke Hagesteijn

Latest posts by Marieke Hagesteijn (see all)

About Marieke Hagesteijn

Altijd druk met een hecht, werkend en sportief gezin. Zeer geïnteresseerd in alles op het gebied van sport, voeding, gezondheid en koken. Een combinatie waarbij het ene het andere aanvult! Daarnaast ook fashionista, houd van de mooie dingen in het leven. Motto: Geniet van elke dag!

View all posts by Marieke Hagesteijn →

Geef een antwoord